Toimitusehdot

Shopella.fi toimitusehdot

Voimassa 1.11.2017 alkaen.

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan Shopella.fi palveluntarjoajana toimii Sarin-Väisänen Oy, y-tunnus 0250539-5. Tuotteita verkkokaupassa myy ja toimittaa Timedi Oy / Ecolife Helsinki, y-tunnus 1550594-1.

Tuotteita myydään täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.shopella.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Sitoudut jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
• Tilauksen tuotelistauksen
• Laskun loppusumman
• Veroerittelyn
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön, mikäli olet rekisteröitynyt verkkokaupan asiakkaaksi ennen tilausta tai tilauksen aikana.
Saat Paytrail Oyj:ltä maksuvahvistuksen, jossa on kerrottu maksun summa, maksutunnus sekä päivämäärä. Ole yhteydessä Paytrailiin (020 718 1830 / asiakaspalvelu@paytrail.com) mikäli sinulla herää kysyttävää maksutapahtumaan liittyvissä asioissa.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Ålandsbanken, Handelsbanken, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, Oma Säästöpankki, Visa, MasterCard, American Express, Mobile Pay. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta.

Maksupalveluntarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Toimitustavat ja -aika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä, mikäli poikkeuksista ei ole ilmoitettu. Pyrimme toimittamaan tuotteet jo tilauspäivänä myymälän aukioloajat huomioiden, mikäli tuotetta on varastossa, kuitenkin 1-3 arkipäivän kuluessa. Tilaus toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla valitsemaasi toimituspisteeseen. Toimituksen kulut ja vaihtoehdot esitetään ostoskori- ja kassasivulla. Toimitustavaksi voit valita
• Nouto myymälästä Ecolife Helsinki
• Postin tai Matkahuollon paketit

Tilaukselle saatavat toimitustavat esitetään ostoskorissa sekä kassalla.
Kuljetusyrityksen toimitusaika tilauksesta riippuu toimituspäivästä ja toimitustavasta. Myymälästä noudettavat tilaukset ovat noudettavissa, kun asiakas saa siitä vahvistusviestin sähköpostitse. Postin ja Matkahuollon toimitustavoilla tehdyt tilaukset toimitetaan keskimäärin 1-3 arkipäivän kuluessa lähetyksestä.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Vaihto- ja palautusoikeus ei koske avattuja hygieniatuotteita eli kosmetiikkaa (Kuluttajansuojalaki: 6 luku, 16 §). Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja jälleenmyyntikuntoisia, joten käsittele tuotteita varoen ennen ostopäätöksen tekemistä.

Tuotteiden palauttamisesta on aina sovittava ensin Ecolife asiakaspalvelun kanssa. Mikäli haluat palauttaa tuotteen, ole aina ensin yhteydessä Ecolifen asiakaspalveluun, info(a)ecolife.fi tai 0400 225 271.

Palautusilmoitus

Palautuksen mukaan tulee liittää seuraavat tiedot:
• tilausnumero
• tilauksen päivämäärä / vastaanottopäivä
• nimesi
• osoitteesi
• puhelinnumerosi

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksen vastaanottamisesta. Kun palautus on hyväksytty, lähetämme sinulle sähköpostiviestillä linkin, josta pääset lisäämään pankkitilin, jolle palautamme rahat, mikäli maksu on tehty pankkipainikkeella. Mikäli maksu on tehty korttimaksulla palautamme maksun suoraan kortille. Mikäli maksutapana on ollut lasku- tai osamaksu, laskutus perutaan.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai sinulle on toimitettu väärä tuote, tulee sinun ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info(a)ecolife.fi tai puhelimitse 0400 225 271. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä mahdollisimman pian. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio logistiikkakumppanille.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Sinun on ennen tilaustasi tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Rekisteriseloste

Tässä verkkokaupassa noudatetaan Shopella.fi rekisteriselostetta.